Tel. nr.
+370 657 74885
El. p.
info@123media.lt
Tel. nr.
+370 657 74885
El. p.
info@123media.lt
Iškilo klausimų? Susisiekite
+370 657 74885

ENEOS 1006 km veteranas Andrejus Teras: tikrosios lenktynės prasideda tik po 5 valandų važiavimo

ENEOS 1006 km veteranas Andrejus Teras: tikrosios lenktynės prasideda tik po 5 valandų važiavimo

Bene didžiausią patirtį sukaupusi bei gausybę prizinių vietų „ENEOS 1006 km“ lenktynėse pelniusi komanda šiais metais vėl varžosi dėl nugalėtojo titulo A-3000 klasėje. Patirties simbiozė. Būtent taip galima įvardinti „Autoverslas-Rolfo Ego Racing Team“ ekipažą. Komandoje, vienoje vietoje galima rasti šiais metais jau keturioliktą kartą ENEOS 1006 km lenktynėse startuosiantį vyriausią varžybų dalyvį ir daugiausiai lenktynių mačiusį automobilį.

„Audi A4 Turbo Quattro“ – seniausiai lenktynėse važiuojantis automobilis. Nors „Autoverslas“ ekipažo žinioje šis automobilis yra 10 metų, pirmą kartą „ENEOS 1006 km.“ lenktynėse jis startavo dar prieš 17 metų. „Autoverslas“ komandai „Audi A4 Turbo Quattro“ perėjo 2006 metais, o jau pirmo starto 2007 metais metu, savo kategorijoje pelnė pirmą vietą.

Šiame ekipaže važiuojantis lenktynininkas Andrejus Teras pasakoja, jog nors ir 1998 metais pagamintos mašinos kėbului tiek lenktynių metų padarė savo, nuolatinė priežiūra ir dėmesys smulkmenoms iki šiol leidžia jos potencialą išnaudoti maksimaliai.

„Prieš kiekvieną startą komandos mechanikai peržiūri viską nuo tepalų pakeitimo, stabdžių kaladėlių iki elementaraus kiekvienos detalės patikrinimo ir suveržimo. Galima teigti, jog visas automobilis yra perrenkamas. Šiuo metu automobilyje likęs tik originalus gamyklinis kėbulas, dauguma keičiamų detalių yra modifikuotos“, – pasakojo Andrejus Teras, pridurdamas, kad minimalistinė šio automobilio komplektacija padeda išvengti netikėtų techninių nesklandumų trasoje.

Stebint šios komandos ankstesnių metų pasiekimus labiausiai stebina tai, jog ši mašina gerokai viršija minimalaus svorio limitus. „Audi A4 Turbo Quattro“ automobilis su savo komplektacija sveria 1282 kg., kai minimali riba yra 1200 kg. Atrodo nedidelis svorio perviršis, bet pasak komandos vadovo Rimgaudo Statnicko vienas papildomas kilogramas trasoje reiškia vienos arklio galios praradimą, o čia tokia smulkmena gali būti lemtinga.

„Autoverslas-Rolfo Ego Racing Team“ ekipaže važiuojantis vyriausias lenktynių dalyvis „Autoverslas“ grupės valdybos pirmininkas Valdemaras Zakarauskas, šiais metais paminėjęs 66 gimtadienį, pasakodamas apie laukiančias rungtynes, dalinosi įžvalgomis jog šių varžybų metu žiūrovai galės išvysti ir netikėtumų.

Vertindamas varžybų trasą, Valdemaras Zakarauskas pasakojo, jog laukiantis kelias yra pakankamai sudėtingas.

„Akseleratorius, stabdis, staigus apsisukimas – ši trasa reikalauja didelio susikaupimo bei vargina fiziškai. Lenktynėse svarbi kiekviena smulkmena ir laimi tie, kurie nepaisant pasitaikančių netikėtumų sugeba išsaugoti tempą, geba tinkamu metu pasipildyti kuru, laiku keičia padangas. Atrodo pilotų pasikeitimo procesas užtruks vos 10 sekundžių daugiau nei turėtų, o konkurentus jau reikia vytis“, – teigė V. Zakarauskas

Lenktynininkas pasakojo, kad siekiant sutaupyti laiko mašinos aptarnavimui trasoje, tenka taupyti net stabdžių kaladėles, padangas  ar kurą, nes kiekviena sekundė pradelsta prie techninio mašinos aptarnavimo lemia galutinius varžybų rezultatus.

Baigdamas pasakojimą A. Teras atkreipė dėmesį, kad lenktynėse svarbiausia yra strategija, kaip sutaupyti sekundes, kurios yra lemtingos.

Pasak komandos vadovo Rimgaudo Statnicko, laimėti gali ir ne pats galingiausias automobilis, o visų varžybų metu parinkta teisinga taktika, tikslus mechanikų darbas.

Fanams stebintiems ENEOS 1006 km lenktynes, varžybų dalyvis patarė itin atidžiai stebėti komandas praėjus apytiksliai penkioms valandoms po starto, nes būtent tada būna aišku kas turėjo gedimų, kas sunaudojo daugiau laiko pasikeisdami, kam daugiau kartų teko važiuoti užsipilti kuro ar turėjo daugiau techninių problemų. Po penkių valandų sportinis automobilis jau būna nusidėvėjęs, o tai lemia, jog lenktynininkas turi važiuoti atsargiau, norėdamas pasiekti finišą.