Tel. nr.
+370 657 74885
El. p.
info@123media.lt
Tel. nr.
+370 657 74885
El. p.
info@123media.lt
Iškilo klausimų? Susisiekite
+370 657 74885

20 Lietuvos vežėjų bendrame siuntų gabenimo tinkle

20 Lietuvos vežėjų bendrame siuntų gabenimo tinkle

Lietuvai atgavus nepriklausomybę, bene pirmoji kurjerių paslauga buvo „Įduokime siuntinį tarpmiestinio autobuso vairuotojui“. Šiandien 20 Lietuvos vežėjų autobusais vienijantis prekinis ženklas „Siuntos autobusais“ gali pasigirti išplėtota infrastruktūra Lietuvoje bei daugelyje Europos šalių ir 5 mln. metine apyvarta.

„Prieš daugiau nei 24 metus pradėtos siuntų autobusais paslaugos patobulėjo – šiandien jos visiškai kitokios. Išvystyti procesai užtikrina greitą ir saugų siuntų pristatymą“, – teigė „Siuntos autobusais“ vadovas Adomas Vencevičius, bei papasakojo, kaip per tris dešimtmečius keitėsi ši – pirmoji lietuviška – kurjerių paslauga.

„Pirmiausia, siuntų vežimas buvo standartizuotas. Siuntų priėmimo ir registravimo funkcijos iš vairuotojų buvo perduotos specialiai tam sukurtam padaliniui, kuriame iš pradžių dirbo 4 žmonės. Šiandien Kauno siuntų skyriaus kolektyvą sudaro 20 žmonių“, – pasakojo pašnekovas, pasidžiaugdamas, kad net trys darbuotojai dirba nuo pat pirmųjų metų.

2009 m. įregistruotas naujas prekinis ženklas „Siuntos autobusais“, jo tikslas – suvienyti visas Lietuvos keleivių vežimo įmones į bendrą siuntų gabenimo tinklą, turintį bendrą reisų, klientų bei paslaugų duomenų bazę. Šioje kompanijoje dirba jau 20 Lietuvos vežėjų, pristatančių siuntinius ne tik Lietuvoje, bet ir visoje Europoje.

Šiandien „Siuntos autobusais“ turi 39 siuntų priėmimo ir atsiėmimo terminalus Lietuvoje; juose beveik tolygiai aptarnaujami tiek juridiniai, tiek fiziniai asmenys: 52% siuntų vežėjų klientų yra įmonės ir 48% – fiziniai asmenys. Adomas pasakoja, kad šiuo metu „Siuntos autobusais“ užima apie 2,5% Lietuvos kurjerių rinkos, o artimiausių 5 metų planas – šią dalį padidinti iki 3–3,5%. „Viltį tokiam sparčiam augimui teikia tai, jog siuntų apyvarta, lyginant su pirmaisiais veikos metais, išaugo daugiau nei 50 kartų“, – pasakojo Adomas.

Pasak pašnekovo, tokį didelį augimą lėmė nuolatinės investicijos. Iki šiol daugiausia investuota į siuntų terminalų statybą, IT sprendimus, paslaugų kokybės gerinimą bei žmogiškuosius išteklius. Pasak Adomo, neseniai prasidėjo naujas investicijų etapas, kuris koncentruotas į siuntų pristatymo taškus – ne tik į terminalus, bet ir tiesiai į rankas.

Vadovas pasakojo, kad pastebėjus, jog verslo klientai ne visuomet turi galimybę siuntas atsiimti autobusų stotyje, nuo 2010-ųjų „Siuntos autobusais“ pristatė naują kurjerio paslaugą. „Pradėjome nuo vieno kurjerio ir vieno automobilio Kaune. Dabar kurjerio paslaugos teikiamos 6 miestuose, dirba 11 kurjerių“, – pasakojo Adomas, pridurdamas, jog, siekiant patenkinti augantį paslaugos poreikį, šis tinklas per artimiausius 5 metus bus stipriai plečiamas, investuojant į kurjerių paslaugų plėtrą, bei naujų atsiėmimo taškų kūrimą.

Paklaustas apie spartų augimą, Adomas pažymėjo vieną šio veiklos modelio išskirtinumą – greitis. „Šiuo metu bene vieninteliai galime pasiūlyti pristatymą į rankas tą pačią dieną. Netgi įdavus siuntą mūsų kurjeriui į rankas 16 val. Kaune, Klaipėdos siuntų terminale ją bus galima atsiimti dar tą pačią dieną. To negali pasiūlyti jokie kiti siuntų vežėjai“, – teigė „Siuntos autobusais“ vadovas.

Šiais metais, pažymint naują plėtros etapą, buvo pristatytas atsinaujinęs „Siuntos autobusais“ tinklapis, kuriame, klientų patogumui, optimizuotas užsakymų valdymas. „Nuo šiol galima rasti siuntų kainos skaičiuoklę, maršrutų tvarkaraštį bei sekti siuntą. Taip pat klientas turi galimybę iš anksto paruošti siuntos kvitą bei susikurti savo paskyrą, kviesti kurjerį, bei matyti savo siuntų istoriją“, – pasakojo Adomas Vencevičius, pridurdamas, kad į šį projektą buvo investuota daugiau nei 20 tūkstančių eurų, o bendros investicijos į įmonių grupės infrastruktūrą nuo veiklos pradžios siekia 1 milijoną eurų.